Terugstuurbeleid

Ons retour en restitutiebeleid voldoet aan de EU regelgeving.

Niet-restitueerbare producten

  • Speciaal ontworpen, gepersonaliseerde producten
  • Gebruikte (gebruikssporen gevonden) en daarna geretourneerde producten
  • Gebroken door oneigenlijk gebruik

Geannuleerde bestellingen

Gedurende 14 dagen nadat de bestelling is geplaatst en als deze niet is verzonden, kan de klant de bestelling annuleren en volledige terugbetaling krijgen

Geretourneerde producten

Gedurende 14 dagen na ontvangst van de bestelling kan de Klant aanspraak maken op retournering van het product. Om de volledige terugbetaling te ontvangen (productkosten + verzendkosten van ons naar het adres van de klant), heeft de klant nodig:

  • vul de claim inclusief ordernummer in en stuur deze naar barintoys@barintoysnl
  • stuur het product naar ons adres (Letland, Spilve, Parka iela 3, LV-2101 voor Gober Ltd)

Retourverzendkosten zijn van toepassing op Klant. Na ontvangst van geretourneerde goederen, inspecteren we ze (tot 3 werkdagen) en betalen we terug op de rekening waarvan het is betaald.

Niet-geclaimde producten

Met niet-geclaimde producten bedoelen we:

  • de klant weigert de bestelde doos te accepteren, of
  • de transportdienst kon het pakket niet afleveren, ondanks meerdere pogingen.

In deze gevallen draagt de klant de verantwoordelijkheid voor de levering en het terugsturen van het pakket.
De kosten voor verzending en retour zijn niet gratis en worden berekend op basis van de werkelijke uitgaven.

Als er een probleem ontstaat met de bezorgdienst (zoals vertraging, foutieve status of onjuist adres), neem dan contact met ons op.
Wij zullen het probleem ook van onze kant onderzoeken en u helpen bij het vinden van een oplossing.